Rymdbolaget Spacex planerar att lansera en tjänst inom mobiltelefoni under Starlink för amerikanska konsumenter. Det beskedet ska bolaget ha gett till investerare under en nyligen genomförd roadshow inför börsintroduktionen, rapporterar Financial Times med hänvisning till källor.
LÄS MER